suplementy diety

suplementy diety

Cześć! Jakie odżywki polecacie dla biegaczy, chodziłoby mi głównie o producentów – którzy są rzeczywiście dobrzy, mają wysokojakościowe mieszanki, które faktycznie wspomagają? Na ten moment głównie jestem zainteresowany zakupem BCAA, ale myślę też o jakimś dobrym izo. Ktoś coś doradzi? :) Pozdrawiam!

Marioleczka

Posty: 5

 
Zacznij od suplementów dla początkujących, później stopniowo przechodź na poważniejsze. Nigdy się nie zaczyna od mocno zaawansowanych, bo nie odczujesz po prostu takich korzyści.

Black_Riot

Posty: 9

 
Kreatyna daje mega siłę, więc na treningu masowym idealnie się sprawdza. Początkujący łączą z reguły kreatynę z białkiem. W pakiecie zawsze trochę taniej ci wyjdzie.

jajosz12

Posty: 25

 
Jestem zadowolony z odżywek regenerujących. Jak bez suplementacji ćwiczyłem to ciągle czułem się zmęczony, nie mogłem się wyspać, za długo dochodziłem do siebie. Teraz mam spokój.

masz0005

Posty: 7

 
Z potem bardzo dużo minerałów z ciała wychodzi, więc uzupełnienie izotonikiem, czy podobnymi rzeczami jest bardzo wskazane. Ja nawet w trakcie treningu czasami jakiegoś batona białkowego zjem, czy coś podobnego.

sprinter5

Posty: 16

 
Kofeina najlepszy spalacz tłuszczu. Oczywiście czymś uzupełniona, witaminami przede wszystkim.

PaweL

Posty: 22

 
Trochę gainerów wypiłem i warto mieć paczkę, nawet nie do końca dawkować. Dla mnie idealny zamiennik zwykłej wody na treningu.

as-dester

Posty: 9

 
BCAA, białko to uniwersalne suplementy, nie zaszkodzą ci na pewno, a i nie będziesz się czuł taki zmęczony. Naturalna kulturystyka nie ma sensu, bo człowiek chodzi ciągle, jak zombie. Już to przerabiałem. Nigdy więcej.

Kwatuszek

Posty: 14

 
Od jakiegoś czasu zacząłem inwestować w odżywki i czuję róznicę in plus, choć wielu twierdzi że przy moim poziomie treningu to odżywki są niepotrzebne. Kupuję głównie Olimpa na odzywki-olimp.pl. Jakoś mi pasują ich preparaty jeśli chodzi smak, rozrabianie, dawkowanie, no i sama marka ma już swoją renomę od lat.

Black_Riot

Posty: 7

 
Gainer obowiązkowo przed, w trakcie i po treningu, ale oczywiście w umiarkowanych ilościach.

wrrraak22

Posty: 12